mikenomad: Det som är mest tråkigt är väl att vi inte lyckats få fram nån stor backtalang som vi kunde haft nytta av som hemvändare. "Bara" idel forwards. Vi får lita till att Kapanen inte ligger på latsidan. Han var ju rätt aktiv förra säsongen om man säger så!
mikenomad: Även om jag inte skulle bytt ut nån ur den förstafemman så var det väl iofs Nubben som är ansvarig för att alla hemvändare sitter på långa och rätt dyra kontrakt?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.