1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2571103

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det som är mest tråkigt är väl att vi inte lyckats få fram nån stor backtalang som vi kunde haft nytta av som hemvändare. "Bara" idel forwards.
Vi får lita till att Kapanen inte ligger på latsidan.
Han var ju rätt aktiv förra säsongen om man säger så!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

” Det som är mest tråkigt är väl att vi inte lyckats få fram nån stor backtalang som vi kunde haft nytta av som hemvändare. "Bara" idel forwards”

Vi betalat väl i och för sig dyra pengar för Dahlén, Hållander, EP osv. även om dom är hemvändare. Vi hade säkert kunna köpa in en riktigt bra back för den slanten utan att det behöver vara en hemvändare?

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja den senaste riktigt stora backtalang vi fick fram var väl Strimma, typ.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.