+ 3
Inlägg: 2571103
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
” Det som är mest tråkigt är väl att vi inte lyckats få fram nån stor backtalang som vi kunde haft nytta av som hemvändare. "Bara" idel forwards”
Vi betalat väl i och för sig dyra pengar för Dahlén, Hållander, EP osv. även om dom är hemvändare. Vi hade säkert kunna köpa in en riktigt bra back för den slanten utan att det behöver vara en hemvändare?
” Det som är mest tråkigt är väl att vi inte lyckats få fram nån stor backtalang som vi kunde haft nytta av som hemvändare. "Bara" idel forwards”
Vi betalat väl i och för sig dyra pengar för Dahlén, Hållander, EP osv. även om dom är hemvändare. Vi hade säkert kunna köpa in en riktigt bra back för den slanten utan att det behöver vara en hemvändare?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja den senaste riktigt stora backtalang vi fick fram var väl Strimma, typ.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Vi får lita till att Kapanen inte ligger på latsidan.
Han var ju rätt aktiv förra säsongen om man säger så!