+ 4
Inlägg: 2581944
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Ja Stockholmare Johan Nordin som håller på Djurgården klart svinet vill sätta åt Timrå för vi spela ner de i skiten vilken jävla tomte fy fan
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: "Haha "Åker då där domaren står placerad" Säger han FLERTALET gånger.
Han sitter ju och ljuger, han står inte placerad någonstans, han åker in i Lundin. Johan Nordin ditt jävla kioskmongo.
Han sitter ju och ljuger, han står inte placerad någonstans, han åker in i Lundin. Johan Nordin ditt jävla kioskmongo.
+ 7
Wikegård o de andra skakar på huvet. Vilken tomte denna Johan Nordin är.
Blir vansinnig 😡