+ 7
Inlägg: 2581946
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: Ja, de pratar i nattmössan. Han säger också att Lundin åker oaktsamt åt ett håll där han vet att domaren befinner sig. Det är väl ngt som görs 10ggr per byte i båda lagen.
Nä, så här blir det när jurister utan bollkänsla ska peta i saker. Vem blir lyckligare av detta beslut??
Nä, så här blir det när jurister utan bollkänsla ska peta i saker. Vem blir lyckligare av detta beslut??
+ 4
Han sitter ju och ljuger, han står inte placerad någonstans, han åker in i Lundin. Johan Nordin ditt jävla kioskmongo.