1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2585846

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Kollade liverapporten i Jönköpingsposten i efterhand. Jävlar vad det sågas under matchen. JP's Donald Sandström är inte nådig i kritiken. Han menar att Montén bara rullar på med femmorna och inte toppar i kritiska lägen, inga reaktioner från bänken och alla undrar vad Davidsson gör där. Rykten går att Nubben gjort av med 100 miljoner på truppen, och gått till styrelsen för 10 till. Montén tror de ryker snart nog, men att Nubben får säsongen ut. Riktigt krisläge i HV just nu. Hoppas bara att Timrå hinner spela mot HV innan räfsen går.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Vilken skön kommentar av Ante Tortorella på presskonferensen när han glömde ta micken och Kollar ger han den på frågan om Lundin och förlåt Kollar du är chef 🤣🤣💯🏒

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.