Vilken skön kommentar av Ante Tortorella på presskonferensen när han glömde ta micken och Kollar ger han den på frågan om Lundin och förlåt Kollar du är chef 🤣🤣💯🏒
Modano: hahaha, har sett klippet nu. Vem faan säger egentligen sånt nu förtiden? "å förlåt, du är chef Kollar". Och det var inte på något nedsättande sätt eller ens humoristiskt utan bara helt spontant. Ante Tortorella var ett bra smeknamn förresten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.