1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2606020

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2023-11-30
Tom Topp: Tycker den affären att skeppa Bratten och ta in Dischow inte gör nån skillnad alls.
Tycker nästan Dischow lyckats vara ännu sämre trots att han spelar i ett bättre lag.
Båda de där målisarna skulle behövt ta nått år till i HA.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2023-11-30
Sputnik: Ja det känns lite same same! HV får hålla tummarna för att Ortio håller sig hel!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2023-11-30
Sputnik: Nä precis, Ortio känns lite less när han ser hur loja lagkamraterna är.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2023-11-30
Jag förväntar mig 0p ikväll, och kommer vara nöjd med 0p så länge vi spelar helt ok, vi KAN verkligen inte vinna mot Färjestad.

Vill dock tillägga att jag också i samma andetag tror att JUST IDAG är dagen vi faktiskt har chansen att döda Färjestadsspöket om vi nånsin skall göra det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.