Jag förväntar mig 0p ikväll, och kommer vara nöjd med 0p så länge vi spelar helt ok, vi KAN verkligen inte vinna mot Färjestad.
Vill dock tillägga att jag också i samma andetag tror att JUST IDAG är dagen vi faktiskt har chansen att döda Färjestadsspöket om vi nånsin skall göra det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vill dock tillägga att jag också i samma andetag tror att JUST IDAG är dagen vi faktiskt har chansen att döda Färjestadsspöket om vi nånsin skall göra det.