1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2622339

Sv: Apropå nånting...
sargad: Ante tycker inte att det är matchstraff på Lundin, punkt slut.

Ante Karlsson var därför inte alltför missmodig över sitt lags prestation.

– Vi möter Sveriges bästa lag och kunde lika gärna ha vunnit så vi kan inte grina för det, säger han.

Sveriges bästa lag vet jag inte. Men just nu kanske de är det. Fortsätter de spela såhär blir Leksand en allvarlig utmanare om SM-guldet. Som jag ser det finns det en 7-8 lag som kan vinna guldet, inklusive Timrå om vi prickar toppformen och alla stjärnor står rätt. Vi fortsätter att drömma om stordåd under 2024.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: verkar ju inte bli någon avstängning,så Ante hade rätt där

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ser absolut max 4 lag jag. Med den backsida vi besitter vore det årets bragd att vinna guld. Eller ja, tycker vi saknar rätt mycket för att gå hela vägen, från spelare till tränare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.