Zäta75: Ser absolut max 4 lag jag. Med den backsida vi besitter vore det årets bragd att vinna guld. Eller ja, tycker vi saknar rätt mycket för att gå hela vägen, från spelare till tränare.
våra stjärnor har underpresterat hela säsongen även JJ har svajjat finns positiva inslag, EA är en av dom vi har glimrat till ibland* men de har inte sett bra ut kommer de se ut så här framöver?? kommer vi lyfta oss rejält?? jaa hm*är tveksam
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.