1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2626612

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
nila: Läggmatch!

Rögöe är ett jävla skitlag, men Timrå är ännu sämre jyst nu

Förlåt är arg och besviken. Vi skämmer ut klubbmärket

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Zäta75: uppträder de såhär lojt match efter match, och i synnerhet denna, är det bara pinsamt! Visa åtminstone vilja och inställning, förlora kan man alltid göra men det ska inte se ut såhär! De har iaf lyckats få mig att tappa intresset, självplågeri att beskåda detta!

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Zäta75: En gång, bara en gång, kan vi väl också göra ett mål när vi tar ut målvakten och det är 10 sekunder kvar. Det händer då och då när vi leder. Vilken jävla katastrof till match. Någonting är jävligt fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer