1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2626621

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Zäta75: uppträder de såhär lojt match efter match, och i synnerhet denna, är det bara pinsamt! Visa åtminstone vilja och inställning, förlora kan man alltid göra men det ska inte se ut såhär! De har iaf lyckats få mig att tappa intresset, självplågeri att beskåda detta!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Fråga, ska verkligen Erixon gå ut mot skytten så långt där när Hartman är på väg dit? Ska inte Erixon hålla koll framför kassen? Svensson täcker ju Tambellini, vilket han måste, så ...?

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Vi är tyvärr inte SHL-mässiga just nu. Det krävs nog ett tränarbyte, alt att man spelar bara på bortaplan för så här får det inte se ut. Nu får det vara nog.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer