Fråga, ska verkligen Erixon gå ut mot skytten så långt där när Hartman är på väg dit? Ska inte Erixon hålla koll framför kassen? Svensson täcker ju Tambellini, vilket han måste, så ...?
erathoo: " Fråga, ska verkligen Erixon gå ut mot skytten så långt där när Hartman är på väg dit? Ska inte Erixon hålla koll framför kassen? Svensson täcker ju Tambellini, vilket han måste, så ...? " På 2 - 3 målet måste ju Per prioritera om när Erixon går upp mot skytt. Passningsvinkeln till 91 är avsevärt sämre än till målskytten. Han har tid att göra den omprioroteringen men hamnar på mellis.
Var någon annan match där det istället hackades på Eronen men även där var Per på mellis. Han har inte riktigt varit där sedan återkomsten från skadan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer