1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614824 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2636211

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
Synct: Hockeysnack, betyder det att man ska älta en massa skit om ett valfritt ämne som man inte har någon som helst koll på?
En sak till, om du och några andra här tror att jag gillar FB bara för att jag använder nån emoji, så fortsätt med det.
Jag bryr mig inte!🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
Meduza: Nej, det handlar inte om emojis. Men "Är det inte kärlek eller hyllning är det inte värt att diskutera" mentaliteten.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
Meduza: Öppet forum kan ju precis innebära just det. På gott och ont.
Det som händer runt tjejerna är väl ett väldigt aktuellt ämne att bearbeta i detta forum. Det påverkar ju vårat kära Timrå IK.

Hörni!!! Derby imorn!! Aldrig har så många kusiner hållit på ett och samma lag!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.