Meduza: Öppet forum kan ju precis innebära just det. På gott och ont. Det som händer runt tjejerna är väl ett väldigt aktuellt ämne att bearbeta i detta forum. Det påverkar ju vårat kära Timrå IK.
Hörni!!! Derby imorn!! Aldrig har så många kusiner hållit på ett och samma lag!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det som händer runt tjejerna är väl ett väldigt aktuellt ämne att bearbeta i detta forum. Det påverkar ju vårat kära Timrå IK.
Hörni!!! Derby imorn!! Aldrig har så många kusiner hållit på ett och samma lag!!!