Tallnäs: Kul för Melander och viktigt att våra yngre är på väg att etablera sig. Att vara delaktig i hållen nolla borta bör ge rågkorn i ryggen. Någon som vet hur många minuter Melander fick?
Hörde för övrigt att FBK förlorat 5 av 6 senaste hemmamatcherna. Låter helt sjukt. Om man översätter det till Timrå eller annan SHL-klubb skulle det vara som att förlora 9 av 10 hemma.
Tallnäs: Extremt bra! Jag blev helt chockad. Bra gapcontrol. Stark. Använder klubban på ett bra sätt utan puck. Det är just tempot när han har puck som blir för svårt för honom, men det blir en vanesak tror jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.