Nu kanske jag svär i kyrkan men jag tycker förstakedjan har varit bättre med OJ. EP skulle behöva en sväng längre ner i hierarkin och spela lite enklare för att komma upp i tempo.
Ja mot Växjö och speciellt dom , gäller kamp framför målen . Sen måste man spela snabbare i anfall . Står man still kommer det en klubba , skridsko eller en hel Växjö-back i vägen . Sen blir det inte lättare av att Åhman är i samma klass som larmi
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer