1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2645289

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Nu kanske jag svär i kyrkan men jag tycker förstakedjan har varit bättre med OJ. EP skulle behöva en sväng längre ner i hierarkin och spela lite enklare för att komma upp i tempo.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: just idag har ju dock EP precis kommit tillbaka från sjukdom så kanske lite svårt med tempot idag

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: håller faktiskt med....det var lite bättre go i den när OJ spelade där.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: Fast nu har han ju varit sängliggande.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: OJ och Hanzl har riktigt fin kemi. Hoppas de kör vidare med den kedjan. Var nära de gjorde mål idag igen

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer