Bra match idag också vi skulle haft chansen om inte L NILSSON filmat till sig en utvisning som inte blev av men en slashing momentet innan upptäckte domarkåreren..problemetb L Nilsson
Bee: "ja, HV tog ju in +15 i målskillnad på Nolaskogs idag också."
IKO gör väl allt för att få arenan fullsatt med 1400 personer nästa år om dom håller sig kvar. Då möter dom väl hellre Modo i ett kval. Klirr i kassan med Smålandsderby!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.