Bra match idag också vi skulle haft chansen om inte L NILSSON filmat till sig en utvisning som inte blev av men en slashing momentet innan upptäckte domarkåreren..problemetb L Nilsson
TD: Ingen snackar om den boarding han sätter in i ryggen på Svensson i sekvensen innan. Där skulle vi haft PP, som allra minst skulle domarna ha släppt båda situationerna men eftersom Nilsson filmar så går domarna en ”mellanväg” och tänker att matchstraffet (som inte existerade) blev schysst mot Timrå när man ”bara” delade ut 2 min.
TD: Grämer mig inte heller över förlusten. Med bara lite mer flyt hade vi satt nån puck redan i andra, Landers från 1 meter t ex och sen EP i tredje. Revansch att ta i mötet hemma sen :-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.