1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2645439

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Grinjönsson surnar till ordentligt i presskonferensen när Ante talar klarspråk om domarhaveriet i slutet av sista perioden.

Patetisk

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
vonDöbeln: Lite juvenilt resonemang av Ante. Onödigt. Han hade kunnat få ut budskapet med andra ord.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
vonDöbeln: Kenny var väl den sympatiske brodern, ingen gnäll-Pelle.

Gillar Antes småtruliga och ärliga framtoning i dessa intervjuer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
vonDöbeln: Ante är kung och talar klarspråk men varför fick han en cola zero sugar och Jönsson en vanlig cola? Det var ju inte modoliderna som var på besök.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
vonDöbeln: Bra svar av Ante där, "Jag har haft honom i 4 år."


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.