Villervalla: Tycker ante gör helt rätt som sågar Ludwig Nilsson men det är väl mer domarna han borde fokusera på än spelaren som filmar tycker jag. Nilsson är inte ensam om att utnyttja såna där lägen, det är domarnas bedömning som borde bli lite mer spetsig för att komma åt fuskare men då måste ledare och spelare säga ifrån.
Nu blev det mer att han sa mellan raderna att Nilsson är en mes men domarna kommer ju från matchen utan att be om ursäkt för nånting.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.