1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2658547

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Tom Topp: Hållander är ju fan en Wagyu biff!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Vi har diskuterat att Timrå inte gjort bra TV etc, men jag tycker de senaste veckorna att kvaliteten höjts avsevärt! Dagens exempel:

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Måste lyfta Miehos insats idag. Var en av få som konsekvent lyckades låsa fast pucken i offensiv zon, vilket gav oss välbehövligt andrum.
Den förmågan är Snuskigt viktig i ett stundande slutspel

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
OlliJanne: sällan man får njuta av wagyubiff tre gånger i veckan

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.