Dahlén har rätt. Helvete vad WHL leder laget just nu. Oerhört tunga och farliga där ute. Undra om inte dom är topp-3 kedjor i hela shl just nu.
Underbart med tre poäng efter Hartmanns skada och på Jontes hyllning. Apropå den; vilken fin hyllning och ett magiskt tifo. Perfekt längd på den (se och lär Modo). Jag blev tårögd där.
Hörde nått (kanske är nämnt redan - Roxette på mig i så fall) om att Hartmann inte fick hälsenan avskuren. Det rörde sig om muskeln. Bara att hoppas att det inte är allt för allvarligt.
Trycket i slutet var det gåshud på. Det och lagets uppoffrande spel.
Rico01: All cred till jobbet Kevin gjorde, men jag tror David som gör intervjuer och sköter media nu tar för sig lite mer och inte är lika passiv, bra grejer!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.