Rico01: All cred till jobbet Kevin gjorde, men jag tror David som gör intervjuer och sköter media nu tar för sig lite mer och inte är lika passiv, bra grejer!
Synct: Ja inget ont om Kevin, men det kändes lite krystat och rätt repetativt i hans inslag.
David minns jag var med i en del sändningar man hade i Hockeyallsvenskan när man hade med Nubben i en slags studio. Och man fick ett proffsigt intryck av honom då.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.