1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2664855

Sv: Apropå nånting...
bor rätt centralt i svall
näe, ny arena här skulle inte fyllas ändå
de tar ca 15min till timrå, är ju en baggis
Nej nej nej ingen flytt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Är väl inte vägen dit som är problemet utan kaoset som uppstår när man ska där ifrån, inte roligt att sitta på parkeringen i 45 minuter efter en match. Det ska inte behövas att man springer till bilen med 6-7 min kvar på matchen för att ta sig hem inom rimlig tid. Detta problem har funnits i alla år och INGET har gjorts för att lösa det.

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nä ingen arenaflytt. Vi får sluta gnälla ist och inse att 4000 plus är rimligt med det underlag regionen erbjuder. Är spyless på diskussionen, det är som det är. Och det är inte för att publiken här är extra svårflirtad

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Och 40 min tillbaks.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.