DJ Hemp: Ska ärligheten fram förlorar vi på att vi är sjukt beroende av att stänga matcher offensivt. Så fort inte pucken går in även om vi leder med 1-0 så måste vi ha 2-0 sen 3-0. Men får vi inte mål faller korthuset.
Grunden till detta ligger i att vi måste parkera i anfallszon för i omställningar och defensivt har vi grava problem. Har varit så hela säsongen. Ett stabilt lag ska inte få panik bara för att det råkar skilja ett eller två mål till ens egen favör.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Grunden till detta ligger i att vi måste parkera i anfallszon för i omställningar och defensivt har vi grava problem. Har varit så hela säsongen. Ett stabilt lag ska inte få panik bara för att det råkar skilja ett eller två mål till ens egen favör.