1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2668993

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
thorwald: Hur många matcher i år har man suttit och känt att det här e lugnt, vi vinner med 5-2. Det är alltid kamp in i sista sekunderna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Kulltorp: Lite missvisande att bedöma laget efter att man har 7e högsta budget. På papperet och skicklighetsmässigt tycker jag att vi har ett topp 5 lag. Bättre än Linköping och Leksand, men sämre än FBK, Växjö, Skellefteå och Frölunda.

Om inte tex Lyytinen hade varit borta i 2 månader och Svensson de 10 senaste matcherna plus diverse backskador är jag säker på att vi klarat topp 6.

Det är små marginaler...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
MoDo - Malmö blir lagom kvällsunderhållning efter det här lilla debaclet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.