1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2669233

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Timrå var allmänt tippat runt 5-9 plats. Vi tappade en del djup från ifjol med Alvarez/Walli. Hållander in. En redan svag backsida. Klarade 5e ifjol i sista omgången. Ärligt talat ligger vi där vi ska ligga. Men….pp suger, bp också, sjukt dålig form i början på whl, dahlen under isen, backskador deluxe, ante i båset, hartman skadad, inga rightare, ingen tredje center, EP och Hanzl trötta - tar man det i beaktning verkar ju potentialen i detta lag närmast oändlig.

Alla dessa toppar gör ju att man hoppas på nåt som finns där? Alltid varit frustrerande att vara timråit men iår tar fan priset. Det är så här det känns när man ser en hägring.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Starostenko: SM finalen/SM-guldet som kunde ha varit

Längtar till Jokinen och nya spelare nästa säsong. Hoppas att vi får behålla Lyytinen om inte får in någpn som är minst lika bra som honom eller Rindell. Då räknar jag inte med Nässen för han är klar

Ge oss Modo! Rögle är sämsta motstånd. Örebro näst sämsta

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.