Starostenko: SM finalen/SM-guldet som kunde ha varit
Längtar till Jokinen och nya spelare nästa säsong. Hoppas att vi får behålla Lyytinen om inte får in någpn som är minst lika bra som honom eller Rindell. Då räknar jag inte med Nässen för han är klar
Ge oss Modo! Rögle är sämsta motstånd. Örebro näst sämsta
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Längtar till Jokinen och nya spelare nästa säsong. Hoppas att vi får behålla Lyytinen om inte får in någpn som är minst lika bra som honom eller Rindell. Då räknar jag inte med Nässen för han är klar
Ge oss Modo! Rögle är sämsta motstånd. Örebro näst sämsta