1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614841 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2669616

Sv: Apropå nånting...
Sedan åttondelsfinaler infördes i och med namnbytet ifrån Elitserien till SHL så har bara två lag gått vidare ifrån åttondelsfinal, via kvartsfinal till semifinal. LHC första säsongen 13/14 och Malmö säsongen 16/17. Det blir kämpigt, men inte helt omöjligt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: "Sedan åttondelsfinaler infördes i och med namnbytet ifrån Elitserien till SHL så har bara två lag gått vidare ifrån åttondelsfinal, via kvartsfinal till semifinal. LHC första säsongen 13/14 och Malmö säsongen 16/17. Det blir kämpigt, men inte helt omöjligt."

Med ett annat lag kanske!?
Med befintligt lag skulle det inte förvåna om vi förlorar med 2 raka i åttondelsfinalen mot m0d0!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.