Labban: "Sedan åttondelsfinaler infördes i och med namnbytet ifrån Elitserien till SHL så har bara två lag gått vidare ifrån åttondelsfinal, via kvartsfinal till semifinal. LHC första säsongen 13/14 och Malmö säsongen 16/17. Det blir kämpigt, men inte helt omöjligt."
Med ett annat lag kanske!? Med befintligt lag skulle det inte förvåna om vi förlorar med 2 raka i åttondelsfinalen mot m0d0!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Med ett annat lag kanske!?
Med befintligt lag skulle det inte förvåna om vi förlorar med 2 raka i åttondelsfinalen mot m0d0!