+ 8
Inlägg: 2669716
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{7426}: OM vi går till Play in, mot just Timrå KANSKE vi kan råna o ta första matchen men jag tror inte vi vinner den serien, men går segrande ur den ändå, två segrare så sett och vi hade kunnat hålla hand med alla Timråiter och sjungit tralallalala och hoppskuttat fram. På riktigt är det något jag hade embraceat något otroligt om det var ett scenario jag fick uppmålat för mig innan säsongen startade, så jag får hålla mig till det. Vore skit coolt att avsluta med play-in-derby, wow!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{7426}: "Timrås lägsta nivå är mellanskiktet av SHL."
Såg du senaste derbyt ;)
Såg du senaste derbyt ;)
+ 2
Skulle MoDo, mot all förmodan ta sig till play-in är det som rejäla underdogs med Timrå som klara favoriter.
Går inte att jämföra serielunken och play-in. Faktum är, i play-in spelar inte gamla guld-titlar in, varesig det är SM-guld eller SCA pokal.
Jag gillar inte er, men jag önskar er all lycka i slutspelet. För norrlandshockeyn!