Nisse på Mon or: Laget är felbyggt. Bygg bakifrån och lägg degen på bra backar. Målvakterna har vi redan tycker jag. För många forwards som bara åker och glider. Förutom Hållander och Lander.
pingvin: Jag är fortfarande övertygad om att problemet är centrarna och hur de spelar. Vi har egentligen ingen center som gör mål, OJ borträknad, det är inte hållbart.
Just nu spelar Hanzl som en bättre version av Lundin där den positiva skillnaden är att han inte blir av med pucken så lätt och slår bättre pass ibland.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.