1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2672317

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
pingvin: Jag är fortfarande övertygad om att problemet är centrarna och hur de spelar. Vi har egentligen ingen center som gör mål, OJ borträknad, det är inte hållbart.

Just nu spelar Hanzl som en bättre version av Lundin där den positiva skillnaden är att han inte blir av med pucken så lätt och slår bättre pass ibland.

Sen kan man givetvis inte ha en Eronen som back.

Svarskommentarer

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
bar mofftak: 6-0 i skott till oss men vi får inte in den fan!
Hahaha domaten blåser för tidigt inte blockerad puck vi gör mål

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.