sikth: Dock bara en plats kvar att fylla enligt Kapanen? Så jag tror att Kapanen och Jokinen redan har kört face time i varsin bastu paralellt för att sätta truppen ihop.
{469}: De är kanske så 👍 Men som sagt vi har ju en del lösa trådar som inte har knutit till sig. (Eronen, Rindell, Lyytinen) Förstnämnda lär ju även Kapanen ha funderat en del över denna säsong, sedan är je frågan vad han vet om de sistnämnda.
{469}: Man är ju inte helt hjärtlös och den här bilden tog ändå. Tack för allt Ante, det må ha funnits brister men jag vet att du gjorde allt för ditt hjärtats klubb. Även om det inte riktigt funkade i slutändan och att det var ofrånkomligt att vi behövde gå skilda vägar.
Väl mött och kanske får vi se dig i nån annan roll i klubben i framtiden!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.