{469}: De är kanske så 👍 Men som sagt vi har ju en del lösa trådar som inte har knutit till sig. (Eronen, Rindell, Lyytinen) Förstnämnda lär ju även Kapanen ha funderat en del över denna säsong, sedan är je frågan vad han vet om de sistnämnda.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men som sagt vi har ju en del lösa trådar som inte har knutit till sig.
(Eronen, Rindell, Lyytinen) Förstnämnda lär ju även Kapanen ha funderat en del över denna säsong, sedan är je frågan vad han vet om de sistnämnda.