dunderklumpen: Jag vet svaret på det, det är skillnad på anfall och försvar, BAE/Hägglunds tillverkar ju efter svenska "normer", försvar alltså så då är det ju lugnt.
Villervalla: BAE tillverkar efter efterfrågan, de har sålt massvis med vapen till Saudiarabien under deras krig mot Yemen. 90% av BAEs sälj inom svenska koncernen är exporter till andra länder.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer