+ 10
Inlägg: 2679341
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja visst är det, det är helt bedrövligt hur vissa klubbar får hålla på men det är väl därför klubbarna i det här distriktet gjort en överenskommelse om att man inte får kontakta yngre spelare. Tyvärr blir det ju när de ska börja gymnasiet och vad man ska göra åt det vete fan. För naturligtvis så uppvaktar klubbarna de när det blir gymnasieval och ungdomarna vill ju även upp i "högre" klubbar.
+ 6
Skrämmande att läsa Evenssons åsikter.