The great one: Jag håller med dig Med samma tankesätt skulle man annars tycka att ett eventuellt guld till Rögle skulle vara oförtjänt då de kom drygt 30 poäng efter i serien
Playout och slutspel är frikopplat från grundserien som är en resa påväg mot allvaret
Det är ju just det som gör ishockey så mkt roligare än tex fotboll som bara kör en rak serie typ
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Med samma tankesätt skulle man annars tycka att ett eventuellt guld till Rögle skulle vara oförtjänt då de kom drygt 30 poäng efter i serien
Playout och slutspel är frikopplat från grundserien som är en resa påväg mot allvaret
Det är ju just det som gör ishockey så mkt roligare än tex fotboll som bara kör en rak serie typ
Heja Oskars , ingen tycker om HV