eltifoso: Annars kan man göra om systemet . Lag 14 åker ur och lag 1 allsvenskan går upp (utan slutspel )
Inlägg: 2681385
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Absolut och seriesegrarna i ShL tar guldet
Men shit så tråkigt det vore utan det underhållande slutspelet
Men shit så tråkigt det vore utan det underhållande slutspelet
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Det kommer aldrig att hända. Hockeyallsvenskans slutspel är för populärt.
+ 1