Timrå Isstadion: Dryg , arrogant . Lena , Åke , Wikegård är bättre val
Inlägg: 2681406
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ok. Då är det bara en smaksak. Håller inte med. (Wikegård är ju inte en option f ö.)
+ 1