1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2681417

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ok. Då är det bara en smaksak. Håller inte med. (Wikegård är ju inte en option f ö.)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion:

"
Den som skriver som du har aldrig träffat en chef på de stora spelbolagen eller streamingtjänsterna. Men visst, vi och andra landsortsklubbar kan såklart utgöra SHL med några tiotals miljoner färre i budget framöver. Frågan är mest hur många spelare som drar till Schweiz då.
"

Allsvenskan kryllar av Stockholmslag och streamingtjänsterna har inte nappat ändå.

Det du skriver är en rejäl mängd närkementalitet,
"det går aldrig för vi kan inte." Om hockeyn ser till att vara tillräckligt intressant så går det alldeles utmärkt. Göteborg är stort nog som storstad om du prompt måste ha ett exempel på att det redan finns i ligan.

Sv: Apropå nånting...
Inte mycket till utvisning.., 2-0… Fan!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.