T T: Sitter inte helt fel att MoDo fick statistrollen i den filmen. Starkt att följa upp årets mål och årets tackling med årets assist. Onekligen spelar Timrå en förgyllande ishockey.
Apropå nedflyttning och slutspel: Jag tror ja hittat det perfekta nu, lag 14 i SHL åker rakt ut och vinnaren i hockeyallsvenskan går direkt upp i SHL... då blir grundserien i hockeyallsvenskan av ännu mer betydelse, sen skickas lag 13 från SHL ner i hockeyallsvenska slutspelet med hemmaplansfördel. Då behåller vi slutspelet i HA men gör också grundserien av högre betydelse i båda serier.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.