T T: Sitter inte helt fel att MoDo fick statistrollen i den filmen. Starkt att följa upp årets mål och årets tackling med årets assist. Onekligen spelar Timrå en förgyllande ishockey.
Apropå nedflyttning och slutspel: Jag tror ja hittat det perfekta nu, lag 14 i SHL åker rakt ut och vinnaren i hockeyallsvenskan går direkt upp i SHL... då blir grundserien i hockeyallsvenskan av ännu mer betydelse, sen skickas lag 13 från SHL ner i hockeyallsvenska slutspelet med hemmaplansfördel. Då behåller vi slutspelet i HA men gör också grundserien av högre betydelse i båda serier.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer