Niikeliito: direkt upp och nerflyttning har inget i hockey att göra.
Om det behöver göras om och det behöver finnas chans för två lag att gå upp så kan man köra HA slutspel och istället för att två lag går till final så får dom möta två sista lagen i SHL i bäst av 7.
KniveN: Direkt upp och ned är.inget måste i min bok. Däremot tycker jag att det skall vara 2 platser upp och ner. Lite större rotation på slipsnissarnas SHL liga.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om det behöver göras om och det behöver finnas chans för två lag att gå upp så kan man köra HA slutspel och istället för att två lag går till final så får dom möta två sista lagen i SHL i bäst av 7.