1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2685306

Sv: Silly Season 2024-25
mikenomad: Tråkigt att så många har hört negativt om det ekonomiska för jag hörde samma idag. Det var inga nådiga summor som nämndes, mångmiljonklassen var det som sas. Förhoppningsvis är det kryddat som vanligt när det gäller sådana här rykten dock, men det lär ju ligga något bakom det när så många har hört samma.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
Svartvik: Exakt det jag hörde, det var så många millar som behövdes akut att det är svårt att tro på men det lär man ju se vid bokslutet som inte lär lämnas in förns slutet på juni.

Sv: Silly Season 2024-25
Svartvik: Hoppas ju ni har fel, men jag blir inte förvånad ifall det är röda siffror i ekonomin.

Vi behöver trots allt göra en ekonomisk vinst på flertalet miljoner. Med tanke på att vi typ knappt gjort nån vinst de senaste säsongerna.

Bara att invänta negativa nyheter då. Aldrig får man slappna av som Timråit

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.