Kulltorp: nu har jag fått mail i a f. Om jag inte får mail kan det ju vara trolleri på gång.
Så när de släpper Nässén kommer vi officiellt ha följande backar: Eronen, Erixon, Forsmark, Strömberg, Svensson, Pilö och Nässén. Det är 7 ordinarie och sedan kanske man börjar med Melander som 8e och fyller på baksidan vid behov under säsong. Lite risky men gissar att ekonomin tvingar Kapanen att gambla lite.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer