1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2692069

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: nu har jag fått mail i a f. Om jag inte får mail kan det ju vara trolleri på gång.

Så när de släpper Nässén kommer vi officiellt ha följande backar: Eronen, Erixon, Forsmark, Strömberg, Svensson, Pilö och Nässén. Det är 7 ordinarie och sedan kanske man börjar med Melander som 8e och fyller på baksidan vid behov under säsong. Lite risky men gissar att ekonomin tvingar Kapanen att gambla lite.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Gambla på baksidan har vi testat ett par säsonger nu, samma resultat varje gång. 1-2 skadade konstant, ibland även 3 backar borta pga överbelastning. Kostar ett antal poäng varje säsong.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Bara Nässen och Kapanen kvar att presentera nu då? Jag skulle vilja ha in en till back men men.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer