Tonymontana: Gillar sådana där initiativ. Det är ibland som att klubbarna är tondöva till vad folk vill ha och betala för. Tror även att klubbarna uppskattar mejl som detta som är konstruktivt och inte bara gnäll.
Kan även säga att tallar med en mindre text i modernare typsnitt under dessa eller utan text skulle funka idag, precis som ett enkelt "MoDo" på vita och röda tröjor med gröna detaljer. Nike var tidigt ute med att stort sett bara köra symbolen och skippa firmanamnet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.