1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2692546

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: hemskt ledsen att säga detta, men Lars har sagt att han ska återkomma med detta hur många gånger som helst nu. Han kommer inte göra det. Jag tror det är bättre att försöka kontakta någon inom kommunen som har kopia på avtalet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Han verkar inte bry sig så mycket om supportrarna. Vilket han bevisat många gånger, förväntar mig ingen uppföljning på detta. Men det som är intressant är om det står i avtalet att bara Timrå får synas och ingen logga över eller under texten. Förmodligen så gör det inte de. Kanske är det så att det är en icke fråga för styrelsen och dom tycker tröjorna dom har nu är skit snygg och vill inte lägga mer pengar på det.

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Har du eller någon kontaktuppgifter till någon insatt i ärendet i Timrå kommun som vi kan maila?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.